عضویت    ورود
ورود به سایت

نکته ی ورزش هوازی

موضوع : مقالات پزشکی, تردمیل, مقالات تردمیل توسط : admin362   در تاریخ : 24 اردیبهشت 1397   بازدید : 46   

 

نکته ی ورزش هوازی

http://s9.picofile.com/file/8326258968/%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87_%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4_%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

نکته ی ورزش هوازی:

برای افراد بالغ و سالمی که زیر ۶۵ سال سن دارند حداقل ۳۰ دقیقه ورزش متوسط ایروبیک (هوازی) مانند پیاده‌روی سریع یا شنا به میزان ۵ روز در هفته یا حداقل ۲۰ دقیقه ورزش ایروبیک شدید مانند دویدن به میزان سه روز در هفته  به اضافه  تمرینات قدرتی و استقامتی به میزان دو بار در هفته در هر دو روش، لازم است.

جهت خرید تردمیل و یا دوچرخه ثابت ، با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09191471427

مهندس سید عباس موسوی ( پزشکی ورزشی ماهان )

09123511722

تگ مطلب :

نکته ورزش هوازی,ورزش,هوازی,تردمیل,دوچرخه ثابت,خرید تردمیل,فروش تردمیل,خرید اسپینینگ,اسپینینگ,فروش اسپینینگ,دستگاه تردمیل,سایت تردمیل,سایت اسپینینگ,سایت دوچرخه ثابت,چربیسوزی,چربی سوزی,فواید تردمیل,فواید دویدن,سلامتی,سایت سلامتی,سلامت نیوز,دکتر,دکتر سلام,

افزودن یک نظر
نام شما :    
ایمیل شما : 
کد را وارد کنید :